Спостерігайте за дитиною! Переваги спільної дистанційки
Сьогодні дуже багато професій передбачають можливість дистанційного виконання роботи. Таким чином, дорослі часто працюють з дому, не виїжджаючи до офісу. В цей самий час, у дітей може проходити дистанційне навчання.
Як можна використати це?
Спостерігайте!
Так вже склалося, що мама і тато мають діяти в певному форматі, коли хочуть дізнатися як пройшов шкільний день. Дитина повертається додому та, коли дорослі виділяють на це час, здає своєрідний залік: звітує про те, що сьогодні з нею сталося. У випадку, коли батьки та діти перебувають разом вдома існує можливість ненав’язливо слідкувати яким учнем є ваше дитя.
Наприклад, доволі легко можна дізнатися про таке:
- в який період дня дитина більш енергійна Хтось вже зранку готовий до повноцінного засвоєння знань, інші потребують певний час на те, щоб прокинутися не тільки фізично, але й ментально. Та якщо на шкільний розклад впливати можливості немає — уроки починаються та закінчуються в затверджений адміністрацією час — то знати про психофізіологічні особливості дитини з накопичення втоми чи набуття працездатності буде дуже корисним для планування її позашкільного графіку.
- як дитина комунікує в процесі навчання Перебуваючи в одному приміщенні з дитиною, яка навчається, можна без зайвих зусиль оцінити її емоційний стан. Як часто дитина сміється, радіє під час уроків? Чи викликають заняття у неї сум, спротив? Яка її поведінка загалом: чи вдало адаптована, чи має авторитет серед однокласників, чи ставиться з повагою до викладачів? Дані таких спостережень дадуть батькам підґрунтя для бесід з дитиною про її стани: м’яко та уже із достовірними відомостями про особливості реакцій.
- в чому полягає мотивація дитини На різних уроках поведінка та, навіть, рівень дисципліни дитини може відрізнятися. Помітивши це, можна не просто виділити шкільні предмети, які більше подобаються дитині, та, головне, визначити, до чого вона має більше хисту. Тут варто звернути увагу на те, які завдання дитина виконує з легкістю, що підкріплює її сумлінність, від яких задач дитина відчуває захоплення. Також і зворотній бік: що дитину дратує, яких вимог вона категорично відмовляється дотримуватися, які інструменти здобуття знань дитині складно опанувати, що вона не може та не хоче робити. Додатково можна оцінити, як дитина опановує складну ситуацію: відмовляється від зусиль чи, навпаки, активізується та докладає їх якнайбільше.
Використовуючи метод спостереження, можна значно покращити рівень взаєморозуміння з дитиною та проводити спільний час на дистанційці вдвічі ефективніше.